Често задавани въпроси

1. Как да поръчам?

Добавете желаните продукти в количката и следвайте стъпките, за да завършите поръчката. Имате възможност да пазарувате като гост или да направите регистрация на профил, чрез който да следите историята на поръчките си.

Финализирайте поръчката, като изберете предпочитан начин на доставка:

  • До Ваш адрес;
  • До офис на куриерска фирма;

Доставките от silicone.bg се извършват с куриерска фирма Еконт. Условия за доставка можете да откриете тук.

2. Какъв е срокът на доставка?
  • При наличен продукт: стандартният срок за изпращане е един работен ден, считано от деня на потвърждение на поръчката.
  • В случай, че продуктът не е наличен ще се свържем с Вас, за да уточним възможностите за доставка.

Доставката до Ваш адрес е в зависимост от разписанието на куриерската фирма за Вашето населено място.

3. Какви са начините за плащане при доставка?

Плащането се извършва при доставка с наложен платеж чрез пощенски паричен превод (ППП).  При доставката ще получите Разписка за пощенски паричен превод, издадена от куриера. Запазете я – тя има значението на касов бон.

4. Промяна или отказ от поръчка преди нейното изпращане

В случай, че сте объркали поръчката си или сте размислили, бихте могли да направите промяна или отказ от направената поръчка преди да бъде потвърдено нейното изпращане като се свържете с нас на телефон: 0879167772 или по мейл: info@silicone.bg

5. Забравих паролата на клиентския си профил. Как да я възстановя?

Влезте на страницата за вписване „Профил“, кликнете „Изгубена парола“ и въведете имейла, който сте използвали за създаването на профила. До няколко минути ще получите линк за смяна на паролата.

6. Връщане на продукти

Имате право да се откаже от договора от разстояние без да посочвате причина, без да дължи обезщетение или неустойка в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Вас или от трето лице, различно от превозвача и посочено при договор за продажба (за повече информация вижте т. 9 от Общите условия). Моля, следвайте процедурата в т.7.

7. Процедура по връщане на продукти:
  1. Заявете желанието си като ни изпратите писмо до: info@silicone.bg или ни се обадите на телефон: 0879167772, за да уточним адреса, до който да върнете продукта.
  2. Разпечатайте и попълнете формуляр за отказ. Приложете го към продуктите, които връщате.
  3. Върнатите продукти следва да не са използвани и да са във вид, който позволява последваща продажба.
  4. Транспортните разходи по връщането са за сметка на клиента.
  5. След преминаване през стъпки от 1 до 4, следва възстановяване на паричната стойност в 14-дневен срок по банковата сметка, посочена във формуляра за връщане.
0